reklama

Môj muž

Pred rokom: Uprataný byt, kuchyňa skoro nepoužívaná, chladnička prázdna, lampa kúpená, ale nezavesená – pekne odpočíva na skrini. Zo stropu visí len objímka so žiarovkou. Garniže v kotolni, záclony nekúpené, spálňa bez skríň, len prenosný vešiak a posteľ zapĺňajú túto veľkú miestnosť. Diár preplnený termínmi stretnutí – pracovnými aj priateľskými. V aute nestíham dopĺňať nádrž, také je vyťažené. Večery buď pracovné, alebo pokojné pri vínku so susedou, s kamarátkou na Zumbe... Víkendy trávené na pobytoch, školeniach, u rodičov či cestovaním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Teraz: Byt priebežne upratovaný, pribudlo mnoho vecí, čo je poznať v dvojizbovom byte. Chladnička plná -pivko v nej nechýba, ani koláčiky, klobásky a iné dobroty. Lampy a garniže primontované, závesy zavesené. Spálňu zaplnili dve veľké skrine. Diár obsahuje už iba pracovné termíny stretnutí. Autíčko viac odpočíva na parkovisku. Večery trávené pri telke, na rybách alebo pri sporáku. Cez víkendy sa perie, varí, pečie, chodí na ryby... Pribudli aj rodinné návštevy a nákupy.

Už je to rok, čo sme si povedali „skúsime to spolu“. Neverila by som, ako mi tento muž zmení život. Neľutujem to. Je prvý, ktorému som dovolila úplne ovplyvniť celý dovtedajší chod môjho života. Postupne sa „vyparili“ všetky pseudo - problémy, ktorými som kedysi mala čas sa zaoberať. Kariéra odišla na druhú koľaj. Naučila som sa od neho rodinnému životu a mnohým krásnym maličkostiam. Dáva mi silu a je mi veľkou oporou. Už nemusím za všetko bojovať sama, už sme na to dvaja. V tomto mužovi som našla všetko, o čom som snívala, čo som si želala. A on po dlhých rokoch hľadania prišiel! Som vďačná za každú chvíľu s ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred rokom som prestávala veriť v naplnený vzťah plný lásky, rešpektu a porozumenia... Už verím! Teším sa na každý nový deň prežitý po boku môjho muža.

Alena Baňáková

Alena Baňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý verí v dobro v ľuďoch - ešte stále :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu